torstai 21. helmikuuta 2013

Perillä!

Kello sekaisin, samoin unirytmi. Suomessa kello on nyt 6:20, täällä 13:20 enkä oo nukkunut yhtään.

Reilu kolme tuntia sitten laskeuduttiin Leenan kanssa Etelä-Korean maaperälle ja nyt dataillaan hostellilla. Ollaan ainakin maanantaihin asti Hongdaessa hostellissa eikä meillä oikeestaan oo suunnitelmia. Mulle oikeestaan aivan sama mitä tehään tämä viikko, sillä oon varmasti aivan mielissään aivan mistä tahansa!

Leena on siis täällä mun kanssa reilun viikon, sitten mulla alkaa koulu ja Leena menee käymään Japanissa. Ainakin kovasti halutaan mennä tsekkaileen jotain indiebändien keikkoja ja sitten nähään Leenan paikallisia kavereita ja käyvvään musikaalissa. Leena oli siis Koreassa vaihdossa keväällä 2010 ja nyt sitten tuli samaa matkaa käymään täällä uudestaan. Luojan kiitos, sillä oisin varmaan ihan eksyksissä täällä yksinäni!


Nyt seuraavana tehtävänä on ettiä ruokaa ja ehkä ois ihan tarpeellista nukkua päikkäritkin (vai yöunet?!). Mun aivokapasiteetti ei anna suoltaa ulos mitään järkevää eli: oon hengissä, perillä ja mielissään, palataan myöhemmin asiaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti